کلمه موریارتی را سرچ کنید
کلوب آي دي falsafe، سن کلوبي : 7 سال و 5 ماه و 26 روز درباره من خسته است اين آدم بي گمان و کمي مرگ دلش خواسته است. وضعيت مرد متاهل جنسيت مرد محل سکونت Iran ، تهران ، تهران سيگار ميکشم علت عضويت شرکت در بحث هاي کلوبها و امکانات ديگر زندگي با با والدين تحصيلات فوق ليسانس شغل کار و درس اطلاعات اضافي اضافي رو ترجيح ميدم به کسي بگم که به هردليل البته موجه کنجکاو به دونستنش باشه. گرايش سياسي هيچکدام ! قد 170-175 وزن 70-75 اخلاق و برخورد جدي ، خشک ، بد اخلاق ، گوشه گير مد و ظاهر متغيير ، جين ، کت و شلوار تاريخ عضويت 27 دي 1384 ساعت 22:38 واگه بخواين براي اين اقاي مغرور نظر بذارين:ارسال يادداشت جديد براي هيچکس مقدور نمي باشد. بله این پروفایل کسیه که خودشه موریارتی می دونه!!!!

نظرات شما عزیزان:

niloofar2013
ساعت20:34---31 تير 1392
khob montazeri javab bedam doroste?? ok khob pas khoob goosh kon

avval inke b tarafdar haye azizetoon (!)begoo bedoonan ta ghafel nbashan y vaght ma hamkelasi hastim o khodet hey majbooram mikoni biam javabeto bdam ..badesh inke golam too in dorezamoone kamtar kasi b in khozavalato chemidoonam aghaye moriarty(!)alaghe dare b khatere hamine esmet too google miad chon asan kasi rajebe in guy web nmisaze!!

dar zemn bzan download ahange tatu omran niad..man 100 bar emtehan kardam..to k nkardi harf nzan golam..amaretam bashe ziad asan chi konam?esmeto k too giness sabt nmikonan bikari hey web benevis..man mahi 3 ela4bar be webam miresam boro bbin !shaiad b khatere hamin b ghole khodet amare kammi daram
پاسخ:عزیزم موریارتی و شرلوک خیلی هم معروفن چون خودت نمی دونی نظر نده!! موریارتی یه سایت افیشیال توپ داره و درموردش صدها مطلب جالب هست اگه خواستی ادرس بدم.دوما کی مجبورت کردم؟ اصلا نیا!! انگار برا من مهمه!! اخی یادم رفته بود شما چقد هرروز کارای مهم دارین وقت بر وبلاگ نویسی ندارین اصلا اگه نمی تونی چرا می سازی؟ و اینم بدون طرفدارای موریارتی هزار برابر بیشتر از طرفدارای تتو هستن و اینکه طبق معمول کم اوردی و می گی من مجبورت کردم دیگه نیا به سلامت ...


ازاده
ساعت15:07---25 تير 1392
man aadat nadaram nazaraye baghye ro bekhunam vali in na zar kheili ajibe!shoma doshmanin mage?
پاسخ:من واقعا نمی دونم باید چی بگم!!!


niloo2013
ساعت14:10---23 تير 1392
بچه جون تو 10 ماه نزدیکه یه سال ازم کوچیکتری ..حرمتمو نگه دار ..راجبه نظراتت که گفتم...70 تا داری??!! آره ..ولی بذار بگم این هفتادتا چیان تا غافل نباشی. از این 70 تا نزدیکه 40 تاشون تبلیغاتیه...20 تاشم رحیمی جووووووونتون داده..حالا اگه خیلی خوب بگیریم 10 تا از بقیه دارین..جالب اینجاس کسی اصن علاقه ای به حل معما های مسخرتون نداره...شاید عده ی کم بیکاری باشن!!!راجبه آمار هم باید بگم با تقلب میشه آمارو کشید بالا....مردمو خر فرض نکن عییزممممممم!من آمارگیرمو الان نزدیکه 1 ماهه گذاشتم اینم آماره یه ماهمه در حالی که من از اسفند وبلاگمو ساختم!توجیه شدی حالا..حالا از خودتون طبق معمول با صدجور بی احترامی دفاع کنید گلم!!!
پاسخ:ای خدا من از دست تو باید چیکار کنم.اولا وبلاگم بازدید داره که تبلیغ داره اگه وبلاگ تو هم بازدید داشت که ندارن تبلیغی داشت.در ضمن من با امارم هیچ کاری ندارن چون اصلا نمی دونم چه طوری باید تقلب کرد.... اصلا تو از اسفند ساختی ولی یه ماهه گذاشتی خیلی خوب بازم یه ماه من بیشتره ... چشات خوب باز کن گلم..!!!! تو کلا بیست تا نظر داری؟
پاسخ:در ضمن عزیزم برای من تو گوگل ثبته ینی مثلا بدی موریارتی یا معما می یاد ولی اگه تو گوگل بدیم گروه تتو عمرا برا تو بیاد!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 22 تير 1398 | 19:10 | نویسنده : جسیکا کلایتورن |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.